Jornada de formació sobre comunicació 2.0

Els delegats de joventut de les diòcesis amb seu a Catalunya (SIJ) van participar, divendres passat, dia 13 de gener, en una jornada de formaci…

Els delegats de joventut de les diòcesis amb seu a Catalunya (SIJ) van participar, divendres passat, dia 13 de gener, en una jornada de formació sobre comunicació 2.0 amb el títol “Marca, Internet i xarxes socials” a la Salle Bonanova de Barcelona – Universitat Ramon Llull.

Òscar Martí, coordinador de comunicació de la Salle a Barcelona i ponent de la formació, es va centrar en tres pilars fonamentals en tota estratègia de comunicació com són la marca, el posicionament web i les xarxes socials. Martí va destacar que el principal aspecte per construir una marca és ser coherent en les nostres accions.
Durant aquesta sessió de formació els delegats i delegades de pastoral de joventut del SIJ van aprendre i aprofundir en determinats aspectes estratègics per aconseguir un bon posicionament web, els factors SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing), veure el funcionament de les cerques a Internet sobretot en el cercador per excel·lència com és Google i les principals plataformes socials que poden ser de més utilitat en l’acció pastoral amb joves.
Hazte socio

También te puede gustar

Deja un comentario

Su dirección de correo electrónico no se va a publicar. campos obligatorios *

Puedes utilizar estas etiquetas HTML y atributos: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>