Transsexualitat i ideologia (I)

Lionel Jospin, escrivia a Le Journal du Dimanche i a La Vanguardia: “El matrimoni és –en el seu origen i en tant que institució- la unió d’un home i u…

Forum Libertas

Lionel Jospin, escrivia a Le Journal du Dimanche i a La Vanguardia:

“El matrimoni és –en el seu origen i en tant que institució- la unió d’un home i una dona”. Aquesta definició no obeeix a l’atzar. No remet, en primer lloc, a una inclinació sexual, sinó a la dualitat de sexes que caracteritza la nostra existència i que constitueix la condició de la procreació i, en conseqüència, de la continuació de la humanitat. Per aquesta raó, la filiació d’un nen s’ha establert sempre en relació als dos sexes. El gènere humà no es divideix entre heterosexuals i homosexuals –en aquest cas caldria consignar aquí una preferència- sinó entre homes i dones”. (“Matrimoni homosexual”. Le Journal du dimanche. 16 maig 2004. La Vanguardia. 20 maig 2004).

Tampoc és una concepció diferent de la que expressa. No fa molt la llavors Ministra de Justícia del Govern del Canceller Schroder, i membre del SPD, Herta Daubler-Gmelin, quan deia que “El matrimoni es refereix a un cercle de persones diferent, s’orienta a un home i a una dona. Les relacions del mateix sexe no poden pretendre això, ni tampoc poden prendre res al matrimoni”; o de la també Ex-Ministra de Justícia del Govern Socialista Francès Ségolene Royal, candidata a la presidència de la República Francesa o d’Arnaud Montebourg, cofundador de la corrent Nouveau Parti Socialiste; i de tants altres socialistes francesos. O del líder de l’Olivo i actual President del Govern Italià, Romano Prodi: “No tinc cap dubte: sóc contrari al matrimoni gai” (La Repubblica, 9 febrer 2005); o de l’Ex-candidat Demòcrata a la Presidència dels Estats Units, John Kerry: “Personalment crec que el matrimoni és entre un home i una dona (Washington Post, 15 maig de 2004). Posició que compartia Bill Clinton, que va subscriure al 1996 la Llei de Defensa del Matrimoni (Defense of Marriage Act). Aquestes posicions de líders destacats de l’esquerra i el centre esquerra sobre el matrimoni expliciten una qüestió clau: la humanitat es fonamenta en l’home i la dona i les institucions que aquesta dualitat complementària genera.

Sobre la dualitat humana complementària i fecunda de ser home i ser dona i les institucions que ambdós generen està construïda la societat, l’economia, les lleis, el dret, la cultura, el benestar. Aquestes institucions insubstituïbles socialment valuoses configuren unes veritables infraestructures socials font del capital social i del capital humà. Es tracta de la institució matrimonial de la paternitat i maternitat, de la filiació i de la paternitat, del parentesc i la seva extensió al llarg del temps. Tots som fills d’un home i una dona i estem emparentats en grau variable de proximitat amb altres homes i dones per aquesta causa primordial única que és la dualitat complementària home i dona.

(Continuarà….)

Hazte socio

También te puede gustar